Direktlänk till inlägg 5 februari 2017

Kanske , men bara kanske ...

Av Amanda Päkkilä - 5 februari 2017 23:48

"Peppar peppar ta i trä" kanske att livet äntligen börjar se lite ljusare ut...Mamma har äntligen gjort sin hals -operation och nu väntar vi bara svar från provsvaren men hon mår redan mycket bättre och det har bara gått några dagar sen operationen så det ser ljust ut på den fronten. Jag och andra sidan har inte fått komma till hjärtspeciallisten ännu men min husläkare har skickat en remiss så det är ju bara att oroligt vänta och försöka att inte tänka det värsta men det e svårt...kämpar vidare. XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Päkkilä - 8 april 2017 21:52

Asså man börjar ändå tänka och bli rädd faktiskt när ett terror atentat händer så nära som i Stockholm ! Frågan är ju nu om det kommer hända något på andra stora platser såsom Göteborg eller Malmö , jag är mycket förvånad att dom inte har lagt en bom...

Av Amanda Päkkilä - 7 mars 2017 04:18

Ligger i soffan och har värsta magvärken...funderar på allt och inget ...från mitch till jonathan ... frågor utan svar!! Blir störd på allt och inget och vill bara att det ska ta slut ....älskar han mig ??? Gillar jag han ?? Är han bra för mig ? Bord...

Av Amanda Päkkilä - 20 februari 2017 02:03


Jag har försökt att skriva detta blog inlägg i flera dagar nu men så fort jag börjar skriva så minns jag händelsen och den vill jag inte att någon ska behöva uppleva som är en sån djurvän som jag är ...älskar mina djur över allt annat på denna planet...

Av Amanda Päkkilä - 11 januari 2017 04:23

Ännu en natt då jag ligger i sängen men ändå inte kan sova , har tagit sömntabletter men dom hjälper ju fasiken inte , vet inte ens varför jag fortsätter äta dom när dom ändå inte funkar. Det var länge sen jag blogga nu har hållt mig till blogspot...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards